Kvällskurser =)

För första gången längtar jag efter all reklam som snart dimper ner i lådan om utbuden på höstens kurser. Zedla har blitt väldigt dukti och klarar sig själv någon timme. Vad jag skulle vilja gå på är lappteknik. Ärvde en hel del böcker och tyg efter Rassi och det skulle vara roligt att få ihop de på ett bra sätt.
Sen skulle jag även vilja lära mig Nålbindning, kolla här!!!!  Jag kan ju både virka och sticka men detta är något helt annat. Verkar roligt att sitta och pela med.
Tyvärr har jag än så länge bara hittat dessa i Helsingborg. Lite kasst faktiskt, det det är ca 1½ timme extra Zelda ska va ensam. Men, men, vi får se vad Höganäs erbjuder i praktiska kurser.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0