Jamen va .......

Idag har vi röjt hemma hos Gosi. Drog fram alla gamla papper sen fan frös ihjäl.  Ska ja in med det jag har så får det göras plats.
Hittade väldigt gamla deklarationspapper. Från 1989. På den tiden hade jag nästan samma inkomst som jag har idag. JAg vet att jag hade bra jobb men inte fan att det skulle va på det viset. Eller att min inkomst idag e SÅÅÅÅÅ satans kass. Men hur de än e så kan jag inte påverka något åt något håll.

Idag har vi kört en runda på motorcyklen. Man vet när man är gammal när det enda man tänker på är hur jävla ont det kommer att göra om man ramlar.Fast det släppte efter några mil  =)
Körde in om syster Eva o sa hej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0