Förbannad

Just nu är jag in i helvete förbannad. Är annars ganska lugn av mig. Glider hellre smidigt iväg för att undvika sånt. Visst kan ja bli arg annars också men då skriker jag av mig sen är de som vanligt igen.
Just nu har jag en stor svart klump av ilska som växer fortare än fan och jag vet inte var jag ska göra av det.
Igår när jag satt här o uggla högg det till i bröstet på mig och jag som inte alls lider av hypokonderi såg mig anlända i ambulans med en hjärtinfarkt men läkaren sa att jag var kvinna och alldeles för ung för det så jag fick en Panodil och blev hemskickad med buss.Kom bara till trapphuset där jag dog. Grannen blev förbannad för att jag skräpade ner och sparkade mig i sidan.
Tanken på grannen gjorde att jag vaknade och hjärnan kopplades på igen och talade om för mig att hjärtat inte satt på högra sidan   =)

Det var ju ändå för väl......

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0