Ni e för rolia ;)

Man kan faktiskt kolla hur många som e här o ränner. Ni lämnare spår värre än elefanter också kan ni inte skriva en endaste liten kommentar för att stötta mig i min kamp  ;)   Dagen har gått bra. 9 ägg och ca 200 gram smör har det blitt. Är inte det minsta hungrig.

Hittade ett ställe idag när jag googlade runt om bukplastik. Vissa landsting hade på sina hemsidor vissa mallar man skulle följa för att man skulle bli "antagen" till op. Bl a var det ett BMI på 25. Alltså normal vikt. Jag hinner inte gå ner tills jag skall till min läkare men nu vet jag i alla fall att det hänger på mig o ingen annan. Jävlar vad jag ska kämpa.....det går så klart mycket lättare nu när jag känner ert enorma stöd  ;)  Tack!!!


Kommentarer

Postat av: gunsan

du äter väl för fasen inte så många ägg om dan knäppis du blir ju störtkåt ha ha

2009-01-31 @ 17:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0