Förlänga ögonfransarna?

Nu i maj ska jag som alla vet på bröllop. Vilket innebär att jag ska måla mig  ;)  Vet inte när jag gjorde det senast om jag ska va ärlig. Inte heller om jag är ägare till en mascara.

Det har så klart inte alltid varit såhär. Jag har också gått igenom min period av kilovis med spackel. Ja....på en gång. Har speciellt ett minne där jag är som en, ja va ska man kallade det? Slampa låter bra. Men jag tyckte helt ärligt jag var snyggast i stan. Hade visst fel i skallen redan då.

Jag hade svart nätstrumpor, avklippta slitna jeans, svarta lackskor med stilettklack o säkert ett fint linne eller nått. Konstigt man inte blev inspärrad....


Men nu tillbaka till bröllopet. Jag har inga eller väldigt korta ögonfransar och vill så klart förlänga dom så som man förlänger på skallen. En i byn har lösögonfransar a la 80-tal. Men dom ser väldigt tunga ut och då har jag bara ännu en muskelgrupp jag ska träna. Fast jag hade ju kunna gå runt på bröllopet med ett leende och frågat alla om dom ville se mina vältränade ögonlocksmuskler  ;)


Kommentarer

Postat av: Leia

Haha, smink är fint ju =)

2009-01-30 @ 23:08:43
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Egoina

det är aldrig kö på min linje iaf.

2009-01-31 @ 02:31:24
URL: http://egoinas.se
Postat av: gunsan

Har skrattat så jag har ont i hela magen och det säger en del ha ha kommer att gå in och läsa då o då ha det gott vi hörs

2009-01-31 @ 12:31:09
Postat av: Matilda

Hejsan Libbe!

Du kan köpa lösögonfransar som är "separata" alltså inte en hel rad med fransar utan små "klumpar" med fransar :)

2009-02-03 @ 08:59:25
Postat av: nathalie wetterberg

Kör på Maybellines nya mascara! Maybelline falsh lases , ca 150 kr på Åhlens, kicks & HM.



Lycka till :)

2009-02-19 @ 12:51:49
URL: http://nathaliewetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0