Varför börja röka??

Häromdagen stod det i Aftonbladet att många tjejer i 17-årsåldern börjar röka. Den åldersgrupp som är väldigt mån om sitt yttre. Det är dyr kosmetika, dyra parfymer och dyra kläder. 


Detta rimmar väldigt dåligt tycker jag. Varför i helvete köper man svindyra parfymer när man ändå kommer att lukta apskit? För det är vad man gör. Jag har nu varit rökfri i ca 7 månader och jag lovar er, det är för jävligt.


Varför börjar ni? Det är inte tufft någonstans. Ni vet vad det kostar. Ni vet att det är farligt. Så varför??


På min tid var inte faran uppfunnen, det är min ursäkt 


Kommentarer

Postat av: L I N N È A

fin blogg du har :)

2009-02-16 @ 17:11:15
URL: http://linneahilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0