Var e ni hänne???

Genom åren har man ju haft massor av olika kontakter med väldigt många olika personer. På gott o ont. Nu när man kommer upp lite i åren så börjar man undra var den blev av, eller den?  Somrarna i Domsten gjorde att man träffade många som bara var där då. Var hamnade ni sen? Karin och Susann? På den tiden var ja ofta med "Bävern". Sista jag hörde av henne var att hon bodde i Kungsbacka. Och det är väl en 30 år sen snart...hahahaha fan va ja e gammal  ;)


Men alla som jag nu har mött, umgåtts med på ena eller andra sättet och som jag nu undrar va det blev av er. Undrar ni va det blev av mig??? Är det någon som någon gång tänker: Undrar va det blev av Libbe och va hon gör idag? Hon va ju en ganska roligt skit  ;)

Då ska ja bara tala om för er att jag har rynkat till mig litta så ni får leta noga. För jag finns här. Eller så får jag göra som Jonas Gardell säger. Man får skaka som fan på huet, då ser dom inte hur ful man e  ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0