Tatueringar

Om man nu inte är tatuerad och funderar på att skaffa en så är de 2 viktiga saker att tänka på. Det ena är att man är väldigt medveten om att man verkligen vill ha en tatuering i resten av sitt liv. Det andra är när man ska välja motiv. Det skall säga klick. Gör det inte det så välj något annat.


Ja har ett par tatueringar. Skulle gärna vilja ha ett armband men jag vet att det aldrig blir något för mitt klick är förbrukat.


Jag var med sonen när han letade efter ett armband. Där satt vi med vars en pärm och det sa klick. Jag visade honom det och han valde det motivet. På gott o ont. Han har ju ett skitsnyggt armband och jag är utan. För det får ju ändå finnas gränser på hur jävla pinsam man e som mamma. Tänk om vi kom med samma hahahahahaha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0