Sorry, sorry......då!

Ok, det är måndag men de är måndag hela dagen. Först tänkte jag skita i allt det här och bli ett riktigt fetto. Det är lättare än på andra hållet. Men Ville stöttar ju så gott han kan när de är åt helvete mä min våg och jag stöttar honom.
I morse visade vågen i alla fall minus 3.7 kg sedan starten. Och nu är det ensiffrigt tills jag är normalviktig  ;) tro det eller ej.

Har fått upp en del av det jag drog med hem från helgen. Va fan e de mä oss fruntimer som måste städa ett helt jävla kök för att man får en ny kruka?? Till och med köpa en växt med en gång??  Eller e det bara jag?
Hoppas det inte håller i sig för jag har ju inte fått hem allt än  :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0