Snart shoppingtur till Tyskland

Den siste i denna månad skall jag o Tjolinti till Tyskland för att införskaffa starkvaror. Hade jag kunnat komma ifrån det vore jag glad. Men Ville vägrar. Däremot får vi gärna ha hans bil  ;)

Tjolinti ska handla all dryck till bröllopet så man får väl gå ut och in ett par gånger. Vilket gör att det jag missade första gången kommer jag att slänga ner i kärran andra eller tredje gången.........Frestelserna är för många på dessa 4 våningar fyllda av allt man kan tänka sig och lite till. Det är just det som gör att jag hellre stannar hemma och bara skickar med en kort lista på vad jag vill ha.

Blev lite glad när hon föreslog att hon skulle komma dan innan. Jippi!!!.......då kan vi se film på kvällen o mysa o äta lite gott och snacka skit om alla andra  ;)  Men så blev det visst inte alls. Pucko-ongen vill att vi kör 5 på morgonen, de e ju för fan värre än min ohängde bror när han ska iväg  :(

Kommentarer

Postat av: gunsan

Fan vad du är gnällig ha ha om ngr månader skall du vara smal lycka till själv skall jag på bröllop 5 sep jocke skall gifta sig jag har börjat med GI en vecka jag har gått ner 5 kg har bara 3 kg kvar skitlätt

2009-02-19 @ 15:31:16
Postat av: Anonym

Oj, det gick snabbt...hälsa honom så gott ;)



5 kg vatten ja hahahahhaha. Så säger dom alltid, men sen ska du hålla det osso ;)



Håller tummen

2009-02-19 @ 16:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0