OK, ingen husvagn.............................då

För några år sedan köpte jag en gammal husvagn som jag skulle göra i ordning. Jag började och kom faktiskt igång himla bra. Målade den invändigt och ordnade en fast bädd i stället för soffgrupp på 2 ställe. Men av någon anledning som jag inte vet nu så körde det ihop sig o den skulle säljas. Den visade sig vara fuktskadad. Första kunden begrep sig tydlingen på sånt. Så jag fick invänta kund 2 och ärlig som jag är talade jag om hur det låg till. Han skulle bara ha den till fikabod så det skulle gå bra ändå.
Med många goda sidor är jag även snäll så jag ville så klart hjälpa honom att dra husvagnen den sista biten fram till draget. Det är så fiffigt att dom skruvat på några slags handtag att dra i. Det gjorde jag...............o drog loss hela jävla väggen!! Hörnan öppnade sig som fan!!  Men nu är dom goda sidorna slut så jag tryckte tillbaka väggen med ett stort leende och sov nog inte på en vecka i tror att han skulle komma tillbaka med aset...........

Nu har jag lovat min familj att aldrig mer köpa en husvagn  ;)


Billiga diamanter!!!

Kommentarer

Postat av: ville

TACK

2009-02-16 @ 19:28:27
Postat av: gunsan

du får gärna låna min kjell egon om du vill ha ha vilken fin bild du har på din framsida jag längtar till havet

2009-02-17 @ 09:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0