Litta lättare

Nyss hemkommen från vårdcentralen. Skulle ju som ni vet få till en bukplastik. Har ju världens bästa husläkare så jag hoppas de går vägen va det lider. Fast det är ju inte han som bestämmer.
Det skulle som vanligt tas en del prover o fan va jag hatar det. Inte att bli stucken, det gör inget egentligen. Men att jag är så jävla svårstucken................Varför heter det det? Jag är lättstucken. Det går hur bra som helst, men ådrorna flyttar sig hela tiden. Först kom en tjej och stack en gång i varje arm,. Det funkade inte. Då kommer tjej 2. Börjar i arm ett och inget händer. Tejpar över och tar sats på arm två. Då plötsligt fattar arm ett att den skall släppa ifrån sig lite blod och det formligen forsar ut överallt. Efter att det blitt torkat av så tar vi tag i arm två och nu äntligen funkar det.

Summan av besöket blev i alla fall att jag skall in än en gång och röntga ländryggen. För vilken gång i ordningen vet jag inte. Men det är å andra sidan många år sedan sist så det vore skoj att se hur mycket den försämrats.

Nu skall ja bara gå ner dom sista kilona till den magiska gräsen 67 kg  ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0