Kärringkärran klar

Idag är kärringkärran klar och sören så fin den blev. Den är även invigd. Sydde en liten bag där jag kan ha plånbok och mobil utan att det ska ligga i bonn på kärran. Nu sitter den fast med kardborrband och är lätt att ta av och på. Ska erkänna att jag var ganska mallig när jag gick där och blängde på alla (en) andra som hade riktigt fula. Men framförallt, fan va skönt det var att handla det man skulle utan att fördärva ryggen mer på vägen hem.


På min shoppinglista stod även leggins.....hittade på City Gross igår. Det är ju mest det ja använder nu. Det bästa är att jag äntligen har hittat ett par byxor som stannar uppe. Även när jag sitter. Då liksom kryper dom in i en liten valk och stannar där. Så jag ska passa på att köpa några i olika färger. Vill ju gärna piffa upp mig lite  ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0