Jävligt onödigt

Varför är det så många som ofta är onödigt otrevliga? Va fan ska det tjäna till? Är det för att man vill hävda sig själv och komma i bättre dager? I så fall tror ni in i helvete fel!!


Som igår......jag var så sörens glad för min nya fina blogg. Pratade med en person och nämnde i glädje min blogg. Efter att ha sett den får jag höra: Jamen hur fan ser du ut??

Tråkigt nog är det precis så jag ser ut. Och om man nu tycker jag ser för jävlig ut, vilken många absolut säkert tycker, måste man säga det??


Har man inget gott att säga så håll flabben!!! Det gäller ALLA


Billiga diamanter!!!


Kommentarer

Postat av: JAANA

Jag tycker din design blev superfin, väldigt härlig bild du har där på headern :)

2009-02-16 @ 14:05:20
URL: http://jaanas.blogg.se/
Postat av: Libbe

Ovanstående kommentar är inte köpt ;)



Tack ska du ha JAANA

2009-02-16 @ 14:14:03
URL: http://libbes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0