Jävla röra

Just nu e det en jävla röra inne i min kropp. Min far dog i juni 2008, min mor hade fått sitt cancerbesked strax innan. Det var jobbigt både fysiskt o psykiskt. Sen gick hon bort i december 2008. Det var jobbigt.
Anna ska gifta sig i maj och det är ju roligt. 

Nu har jag precis fått veta att ännu en person i familjen drabbats av cancer. Denna djävulska sjukdom.  Jag vet att många klarar sig, men jag vet också hur jag själv tänker.

Minsta lilla fis på tvären så är tankarna där. Jag försöker få bort dom snabbt som fan och lyckas för det mesta. Jag önskar jag kunde ta en del av bördan. För det är precis lika jobbigt att bara se en person man tycker mycket om ha ett rent helvete. Men det är väl inte mycket mer man kan göra annat än att finnas till hands dygnet runt.

Så alla ni som har lite växel i plånboken, börsen, fickan eller slängd i nån hörna. Samla ihop det o skänk det till cancerfonden. Dom behöver varenda krona vi kan avvara. Nästa gång är det kanske någon i er närhet som drabbas.

Eller lämna en gåva här!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0