Gomorron

Gomorron alla glada läsare. Jag är av någon anledning uppe långt innan fan själv. Skall snart hämtas och åka ut till föräldrahemmet och dona det sista där. Jag var där en sväng igår också.

Det är märkligt att en doft kan stanna kvar i ett hus så himla länge men det slår emot en så fort man öppnar dörren och man vill gråta lite. Det är ingen äckli lukt utan en doft jag förknippar med sjukdom.

Jag tror mor var en av väldigt få som förstod hur det var att ha en kass rygg. Hon blev så brydd när det var kassa dagar. När hon ville gnälla lite ,så som alla vill, så släta hon alltid över det med orden: Det finns dom som har det värre.

Jo så klart att det finns. Jag såg en liten filmsnutt om en tjej som höll på att bli uppäten av bakterier. Så satans hemskt. Det finns folk som ligger bundna till sängar och aldrig kommer ut mer. Det är osso för jävlit. MEN ibland är det faktiskt MEST synd om bara mig. Även om det bara är en kass rygg så får jag lov att känna så ibland. Och så måste man väl få göra? Det finns nog alltid dom som har det värre men dom vill man faktiskt skita i ibland.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0