En till att handla till :)

Mina barn gnäller som fan på mig hela tiden......Jag tillhör dom som älskar att ge. Deras julappar är våldigt många. Fast i fjol lyckades jag hålla mig ganska bra. Dom fick bara vars 4. Men det är ju inte bara då jag handlar, utan det blir lite då o då. Hur gärna både dom o jag vill att jag lägger av så går det inte.

Var ju på Väla idag och hittade lite smått  ;)  nån smyckeaffär sålde ut och jag hittade en rolig grej för oss töser. En till mig, en till Tjolinti o en till min nya svärdotter som jag ska träffa för första gången på söndag.  Vilket ska bli himla roligt. Som väl e så lever Emil i långa förhållande så jag träffar inte nya stup i kvarten  ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0