BH!!!

Läste i Aftonbladet idag att dom säljer BH till flickor på ca 7 år.....Hur kan man få för sig att dom skulle behöva det?  Jag fick min första då jag var 13 år. Av vilken andelning vet jag faktiskt inte. Men från en dag till nästa kunde jag inte längra gå på toaletten endast iförd trosa. Vilka jävla ideér. Jag hade inte ens bröst på den tiden.

Och trots att många år har förflutit sedan dess har jag fortfarande inte kommit på hur i helvete kan kan uppfinna ett plagg med så idiotiskt knäppning i ryggen. Jag trodde ALLA knäppte fram o sen vred runt. Förvisso jobbigt som fan då man precis duschat, men så va det ju. Tills jag sån Babsan. Hon bara tog på den och knäppte lite smidigt i ryggen. Tog inte ens 3 sekunder.
Jag hade kunnat klara det om det var ett annat fruntimer som gjorde det men när till och med männen e bättre så känner jag att det lilla uns av kvinnlighet som fanns i mig sipprar ut  ;)


Diamanter!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0