Ang förra inlägget

Ang förra inlägget om att sälja sin själ så fick jag en expertkommentar. Man skall alltså tigga. Det vill då till att man verkligen vet vad man vill ha.
Har funderat ganska länge och när jag kröp ner i badet kom jag på det. Underbara badoljor och liknande. Jag ska bli en ny Dita von Teese. Jag har förvisso inget badkar i glas men det ska ni å andra sidan vara in i helvete glada för.

Tror ja skickar ett gäng diamanter till Egoina som tack för hjälpen.......Hon får ingen länk  hahahahahahah

Kommentarer

Postat av: Egoina

Njä, man tigger inte. Man "samarbetar" ;) Ett företag undrar om man kan göra reklam för dem och då frågar man vad man får i gengäld (och väljer och vrakar). Självklart kan man kontakta ett företag också och tigga om det är något speciellt man vill ha. Badoljor låter skitbra!.. haha.

2009-02-12 @ 22:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0