Tungt

Klockan är inte mycket mer än midnatt men jag känner att detta kommer att bli en tung dag som jag har framför mig. Min mors, älskade lilla Rassis födelsedag idag. 75 år skulle hon blivit om hon fått stanna kvar hos oss.
Detta är första gången i mitt liv som jag inte kommer att fira den dagen. Men jag kommer att tänka på henne.

Troligtvis kör vi ut till Viken och lägger en blomma. Fast jag vet redan vad hon skulle ha sagt om det. Spara dina pengar Libbe  =)  Det sa hon alltid.

Älskade lilla Rassi. Jag hoppas verkligen att du har det bra däruppe. Saknar både dig och far så in i helvete. Kram till er båda.

Bilden är klickbar


Kommentarer

Postat av: eva

Det hade nog blivit smörgåstårta i Viken idag om vi hade haft mor kvar. Undrar vad vi fått till kaffet? Kanske hennes amarettokaka!

Undrar om mor och far funderade över det tomrum som blev när de båda var borta.



Kram till dig Libbe från Eva

2009-12-11 @ 13:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0