Kalas ???

Nästa år fyller jag jämnt o då e frågan, ska jag har en stor fest, en liten familjemiddag eller åka bort? Jag vill ha så många kommentarer som det bara går. Bra ideér och dåliga. Bara ni kommer med något.
Vi kan inte vara här hemma..........jo, om det bara blir Ville, jag och ungarna. Men det kan man ju ha en vanlig helg. Alltså, förslag i massor på festlokaler, mat och liknande. Har ni något tema man skulle kunna ha så är det ju också roligt. Var inne en stund på maskerad, men det blir ändå inte som i filmerna man ser.  I bästa fall hade väl Ville satt på sig en slips och sagt att han var utklädd  =)  Jag har även varit inne lite på 50-tal för att jag blev till då, eller 60-tal för att de var då jag föddes........

Tycker ni i stället att jag ska åka bort? Vart i så fall?? Gnugga nu era geniknölar och skriv massor  =)


Kommentarer

Postat av: syster eva

Fest så klart!

60-tals fest hade varit kul. Var det inte då vi åt kassler med ananas, eller var det tyskekål? Du kan ju också bjuda på din favoriträtt, Potatis och kött-i-såsen. Svennes efterrätt, glass, chokladpudding och grädde i glas, hade inte varit fel.

2009-12-28 @ 13:59:15
Postat av: Den starke men också den snygge

Håller med syster Eva

2009-12-28 @ 14:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0