Dagens fynd

Idag for vi runt o letade efter vars en fåtölj. Hamnade till sist på Jysk och hittade faktiskt 2 till bra pris som var bra att sitta i. Följde med 2 fotpallar också. Tyvärr hade dom inget groggabor att ha mellan. Får väl komma en annan dag.
På väg ut får jag syn på en vägg-fusk-kamin  =) Jag har ju letat ett tag efter en men priserna har ju för sören varit vansinniga. Allt mellan 3 och 6 tusen verkar vara normalast. Denna hade en prislapp på 400 ( fyrahundra) kr. Förvisso var den silverfärgad men det avhjälps snabbt med en burk värmebeständig svart sprayfärg.
Gick tillbaka till kassan och bad om en kamin. Då var det den sista dom hade kvar o den tog jag. Då kostade den bara 350 kr  =)  Färgen gick på 79 på Bauhouse.  Skillanden mellan denna och andra jag tittat på är att i dom andra har det varit 1 till 4 muggar man fyller med gel som brinner. I denna var det en avlång behållare o brinner då med en lång låga. Man kan om man vill byta ut och sätta in egna muggar eller om man så vill även ha blockljus i.

Nu e ja himla glad  =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0