Säng

Vår säng är nu 2 resårmadrasser med ben. Det är vanligt att ha det så. Nackdelen är att när man som jag far runt som en tödde i sängen får ett enormt mellanrum mellan sängarna. Nu är de inte någon rädsla att jag ska ramla mellan utan snarare jobbet att föra dom tillsammans varje kväll igen.

Så då tänkte jag att det är ju för jävla bra att ha en sängram. Hittade en på Ikea till hyfsat pris. En Hemnes i vitt. När jag sen tänkte lite längre så e 2600 mycket pengar egentligen. För mig i alla fall. Så nu är jag på jakt på Blocket. Antingen en Hemnes eller någon annan trevlig säng som jag då själv kommer att måla i vitt. Bara inte tung historia i furu, det pallar jag inte mä ens i vitt.

Ska googla i morgon på den säljsidan som bara säljer begagnade ikeamöbler.

På tal om det, förr hade Ikea en matta med en kyckling eller i alla fall en gul fågel på. Vet någon var man kan hitta en sån????? Hör i så fall av er  =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0