Här ränns det minsann

Det är ganska roligt att kolla antalet besökare. Av någon anledning jag inte begriper så ökar antalet besökare sakta men säkert. Ni är nu uppe i 4  =) 
Något annat som osso är roligt är att många av er kommer in flera gånger om dagen. Jag hoppas i alla fall att det är många av er för om det bara är en som gör det så e det riktigt illa hahahaha

Idag har jag vatt ute en sväng i Höganäs och fyllt bilen. Har jag Zedla med mig så blir det både tråkigare och mindre i bilen. Hon vill verkligen inte va där och visar det hela jävla tiden. Det suras och gnälls. Ska se om ja hinner en sväng ut i helgen igen. Där e ju en hel del som ska röjas. Loppan skall få massor. Finns ingen anledning att lägga upp på vinden om det inte skall användas.

Så idag har det inte blitt gjort ett skit i sovrummet. Vad som är nästa steg är att måla taket =)  nu börjar verkligen det roliga. Det går framåt och nu kommer det att synas.............

Kommentarer

Postat av: Fjällbruden

Det sämsta med jobb är, ATT DET INTE SPRINGER IFRÅN EN!!! Det ligger ihärdigt kvar och väntar....

Lycka till med taket!

2009-08-27 @ 09:01:35
URL: http://fjallbrudenn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0