Att ge omdömen

Om man köper eller säljer på Tradera eller ebay så skall man efter affären lämna omdöme på säljaren/köparen. Har man haft med ett pucko att göra så lämnar man ett negativt. Men det är inte bara att smutsa ner hånt som helst. Man får chansen till att tänka efter en extra gång. Ska  du verkligen kalla personen för ett pucko? Eller subba? Oftast så väljer man att inte göra det.
Vi borde haft en sån varning i oss också. Innan man slänger ur sig något negativt ska man få chansen att ångra sig. E han/hon verkligen så obegåvad som du vill ha sagt? Är det värt att såra någon för att få sagt det man vill ha sagt? Mår någon av oss bättre av att få sagt skiten som är på väg ut? Vill jag verkligen detta??

Det brukar inte vara så. Det har hänt mig nån gång att man blitt förbannad. Ringer upp företaget som gjort en illa. Dom hinner knappt svara förän jag tömmer ut 3 år av sparat vrede. När jag är klar säger den stackars telefonisten att hon ska koppla mig vidare. Det är ju jävlit pinsamt och när man sen får rätt person i luren ber man nästan om ursäkt att man ringt och stört  =)

Jag är väldigt morgontrött och har nog alltid varit. Blir lätt irriterad om någon väcker mig. Nä inte när ungarna va små, det var annorlunda. Jag älskar att sova  =)
Härom morronen kom Ville över på min halva och väckte mig. Det första jag kände var en växande irritation. Han vet ju för fan att jag vill sova.........Sen tänkte jag ett steg längre......Han gör det ju för att han älskar mig. Kan man bli förbannad för det? Nej det kan man inte. Man skall vara glad över att vara älskad. Man vet inte hur länge det varar. Så jag skall njuta av varje sekund  =)
Man får alltå int4e bli irriterad för en kärlekshandling what so ever. Om man står o diskar o får en puss i nacken får man INTE bli irriterad. Om man står med 7 tegelstenar i famnen och får en klapp på rumpan får man INTE bli irriterad. Njut av att vara älskad  =)

Kommentarer

Postat av: grillen

Hahahahhah du är bara för kul,ällllllskar att läsa din blogg.Kram från mig o Budda

2009-08-16 @ 11:15:01
Postat av: grillen

2009-08-16 @ 11:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0