Äntligen =)

Idag kom Anna o David och vi kunde äntligen påbörja tapetseringen. Ville har tapetserat en gång för många år sedan och David har aldrig gjort det. Det tog lite tid men blev fint som sören. Det är en jobbig vägg kvar till oss i morgon. Men det ska gå  =)

Sen ska jag ge mig på att måla golvet vitt. Det är nog den delen jag längtar mest efter tror jag......just nu i alla fall. Det är säkert annat ljud i skällan när jag ligger där på knä eller står med rumpan i vädret.  Sen e det bara golvlisterna kvar. Ska ha dom högsta/bredaste vi hittar. Dom som är kvar i huset är väldigt fina men finns inte att köpa längre så vi tar va vi hittar.

När pågarna höll på som bäst så grillade vi töser och fixade middagen. Nu e vi båda trötta som sören och kudden kallar  =)


Kommentarer

Postat av: grillen

wow vad snyggt.Jag vill oxå ha tapeteserat.kram

2009-08-31 @ 11:15:50
Postat av: Emma

Ser ut att bli fint!!

2009-08-31 @ 21:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0