Vem har trimmat tiden????

Shiiiiiittt.........Nu är det mindre än 3 veckor kvar till bröllopet...Var fan tog tiden vägen? Hur skall jag hinna det ja tänkte hinna??
Läste en blogg tidigare om en tjej som skulle gifta sig och hade hittat en färdig mall som checklista...Var e min lista??

Ok....lugn o fin så ska jag försäka få ihop min egen, fast tanken med någon annans är ju att det jag inte kommer ihåg får jag ingen påminnelse om heller.....Piss!!!

Klänning.......på väg   (hoppas den passar)
Skor.......inköpta och passar
Sjal........inköpt och struken
Väska......fan osso....har ingen
klocka.......inköpt och på väg
Smycke.........inköpt och på väg
Smink.........Helvete heller, ja vet inte ens vad jag ska ha mer än mascara

Filade fina fötter...........nope, måste börja
Platt mage....helvete heller, har gett upp
Snygg frisyr.....inte det heller, tid bokad
Långa fina naglar......så gott som  =)
Brun.........jepp, äkta i ansiktet och fejk på kroppen  ;)

Snälla alla där ute, kommer ni på något så hör av er, tiden går fort som fan  =)

Kommentarer

Postat av: Fru Tiina

Ja, tiden går så våldsamt fort veckorna innan kan jag meddela, man vet varken ut eller in! Ena minuten känns det som att man knappt har börjat, listan är SÅ lång, och så plötsligt så släpper allt och bara löser sig på ett eller annat vis (tack och lov...)



Ringar då, är dom klara? Tog nämligen en väldans tid för oss, men å andra sidan specialbeställde vi och fick skylla oss själva... Men dom är ju ganska sådär halvviktiga på bröllopsdagen kanske =)

2009-04-26 @ 16:13:55
URL: http://frutiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0