Snart klumpfötter

Jag har tatt tag i filning och smörjning av fötterna. Men nu är jag rädd att få klumpfötter. Dom formligen sörplar i sig all smörja dom får. Ska det hålla på så här länge till lär ju inte skorna passa.

Var förbi tjejen som gör naglar i byn och tänkte beställa tid. Priset var inte så blodigt om man tog med egna naglar  =)   Nu känner jag att jag vill ha nagelskydd sista tiden som e kvar. Vore ju jävligt typiskt att bryta nån nu. Det räcker ju med att en är av så får alla andra också åka. Jag gillar inte sånna fusk men kan förstå dom som har det.

Nu ska ja ut mä Stumpi. Tror ja går bort till apoteket o köper sånt man sätter på hälarna som fixar sprickor. Känns som det får kosta va det vill just nu. 

Oj....ja glömde ju det absolut vikigaste. Zelda e kass  =(   Hon haltar lite då o då........men kan också få ett ryck och springa efter en fågel som e i vägen. Har känt igenom alla tassar och ben utan att hitta nått. Vi ska ta det väldigt lugnt nu på förmiddagen så får ja se uppåt dan om jag måste ringa vetrinären.......de e ingen hit

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0