Låt Gustav slippa bli en ängel

Ännu en liten pojke har fått cancer. Här finns Gustavs berättelse. Jag vet så klart att dom är ännu fler än vad det skrivs om i media. Det skall vi kanske vara lite glada för. Det gör ju ont i en när man ser dessa små liv. Kan ju bara föreställa sig hur föräldrarna har det.
Eller....helt ärligt så kan jag inte det. Inte ens i min vildaste fantasi.

Nu fanns det ingen räddning för Victor men vi kan alla hjälpas åt att samla in i Victors namn. Minsta summan är fortfarande 20 kronor och utan att skämmas tycker jag att alla som inte kan offra det är snålryggar.

Vem vet? Nästa gång är det kanske någon som står nära just dig som drabbas............

Seså........nu klickar vi in HÄR och så hjälps vi åt  =)   Tackar o niger fint...Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0