Kass, kass, kass och lite kass.........

Nu känner jag mig som en pojke igen. Har gått på marknaden 3 gånger idag så just nu e jag kass som fan men det gör inget.  Vi hade ett helt underbart väder hela dagen. Folk var glada och man träffade mycket folk man inte sett på länge. Även folk som inte bor i Höganäs.
Inhandlade en jättesnygg annorak, en ny plånbok i skinn, en vattenskål att ha till djuren på balkongen som man sätter en petflaska i och en nejlika till balkongen. Synd att inte fler sålde blommor. Bara en snubbe och han hade väldigt dåligt urval. Annars var det nog minst 10 som sålde gräddbullar.

Jag letade efter en klocka i brunt eller brandgult men hittade ingen. Hittade senare på ebay som jag köpte.....För 115 spänn!!!!    Man får sitta o passa och ha en jävla tur  ;)






Kommentarer

Postat av: Cicci

Visst var det underbart väder....och vilken go glass jag fick sen! Hehe... =)

2009-04-25 @ 23:08:00
URL: http://vintage2die4.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0