Jävla hår

Idag skulle ja in till Helsingborg för att leta skor. Det var en underbar sommardag med 16 grader. Jag duschade och gjorde mig i ordning som man gör......Väl inne i stan så kopplar man på ett litet leende. Vill ju inte gå runt o se sur ut. Folk kan ju tro ja kommer utifrån.....

Så går man då där på gågatan, får solen i ryggen o en skugga framför mig.......Herre jävlar!!! Va fan e det??? En snabb blick i ett skyltfönster och mitt hår lever ett eget jävla liv.....Släng dig i väggen Barsebäck! Antingen låg det slickat mot skallen eller så stod det rakt ut och folk hade problem att passera.

Nu va de inte så jävla lätt att le längre. Jag vill bara hem men inte utan skor. Jag gick i över 2 timmar och var inne i varenda skoaffär men hittade inte ens ett par som var värda att prova.
Nu har ja fått några klämmor i skallen men jag vet inte riktigt va som e värst.......Kan inte fatta att ja inte rakat av det än  ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0