Jag stannar

Under tiden min far var vid liv och sen när min mor blev sjuk var jag nöjd med att bo i Höganäs. Antingen körde jag, tog bussen eller gick till dom. Nu sedan dom gick bort så har jag varit mycket kluven. På ett sätt vore det trevligt att bo ihop med Ville igen. Han har ju ett superstor hus i Nyvång. Jag har tänkt länge länge på det. Ibland har jag trott att det beror på att han har ett skabbit hus men så är det inte. Det är inte därför. Hur skabbit det än är så kan det åtgärdas.
Det är Nyvång!!!!   Jag kommer ihåg sist jag bodde där. Jag kunde gå ute med Stumpi i timmar utan att träffa en levande varelse. Skulle jag mot förmodan stöta på någon så var personen inte under 70 år.

När jag går ut i Höganäs så träffar jag oftast på någon man hejar på eller byter några ord med. Jag har inte bott här så himla länge men känner fler här än där. Jag har fler val här.
Så jag har bestämt mig. Jag stannar i Höganäs. Vill Ville en dag komma hit så är han mycket välkommen   =)  annars får vi forsätta som vi gör för ja lövar dig ju ändå......Lövar dig very mutch till o mä

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0