Handväskan...........

Dom som känner mig vet att jag helst slipper bära en handväska. Vid köp av nya ytterplagg har fickorna första prioritet  =)  Jag äger dock en hel drös med väskor. Otroligt snygga också om jag ska va ärlig. Men dom jag har fyller en funktion. Dom rymmer en del. Nu ska jag hitta en väska jag inte vill ha som inte rymmer det den ska. Väskans främsta uppgift är att vara snygg. Hur fan ska det gå till?????

Man blir väldigt trött i skallen på att glo sida upp o sida ner på t ex ebay. Rätt va de e kan jag tänka: Ja med denna duger i alla fall. Då är det en väska som kostar några hundra dollar så klart. Jag är alltså en av dom som inte har pengar men väldigt dyr smak.
Jag vet många som har en sörens massa pengar men noll smak. Synd att det inte kan hänga ihop liksom.

På tal om hänga ihop........Om man tänker sig en halv/helful kille så är han som regel ihop med en tjej av samma kaliber och vise versa. Men att ha smak har väl inget med hur vi själva ser ut? Om 2 killar, en ful och en snygg är kompisar, varför kan dom inte ha samma smak vad gäller tjejer? Eller har dom det och sen nöjer sig den fule med ett andra eller tredjehandsval?

Kommentarer

Postat av: Matilda

Det är vetenskapligt bevisat att vi är attraherade av folk som vi anser vara i ungefär samma "snygghetsgrad" som oss själva. Tur det för annars hade vissa kunnat gå och tråna hela sitt liv :)

2009-04-27 @ 09:26:50
Postat av: Libbe

Allvar??? Det har alltså spenderats forskningspengar i detta syfte?? Fan va skoj =)

2009-04-27 @ 11:10:53
URL: http://libbes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0