Detta gör mig glad

Jag tycker nog jag har varit en jävla gnällspik på sista tiden så därför skall ni nu få ta del av vad som gör mig glad.

Denna blogg handlar om 2 vuxna män som är gifta med varandra och nu i dagarna fick sitt andra barn med en surrogatmamma. Man har fått följa dom under en lång tid och ta del av deras vardag med dottern som nu är strax över året och nu sonen som föddes häromdagen.

Egentligen borde ni läsa denna från början men bättre sent än aldrig. Kolla bara sonens body.....så jävla söt  ;)

Kommentarer

Postat av: Fru Tiina

Hej! Tack för kommentaren du lämnat i min blogg =O) Trevlig helg!

2009-04-25 @ 20:23:53
URL: http://frutiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0