Blåmärke

I morse när jag gick upp fick jag av någon kontig anledning syn på ett blåmärke på min mage. Inte konstigt i den bemärkelsen att jag syntes i spegeln utan mer att det liksom var på undersidan.
Jag har ingen som helst aning om hur det kommit dit. Gör inte heller ont.  Ser lite tråkigt ut men jag har som väl e kläder på mig.....eller kläder och kläder...Jag döljer mig kropp i alla fall.

Ju mer jag tänker på det detso mer förundras jag över att detta är mitt första blåmärke. Egentligen borde jag haft många fler genom åren. Men stöter emot precis över allt. Som en tå i ett bordsben....o mina tår e aningen mindre än magen  ;)

Beroende på vilken period i månaden det är så växlar magen från dallrigt fett till stenhård gravid. Igår var jag gravid. Var ute och gick med en vän. Eftersom vi hade sommmarvärme bar jag klänning. Rätt va det är så kör hon in ett finger i magen och frågar: Va e det????
Svaret är ju inte så svårt, att hämta sig från chocken va värre. Gör man verkligen så?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Första blåmärket!?

Jag kommer snarare bli chockad den dan jag inte har något blåmärke.

Ha en bra helg =)

2009-04-24 @ 18:45:16
Postat av: Libbe

Ojdå så korkat skrivet av mig. Första på magen alltså ;) Sorry

2009-04-24 @ 19:16:20
URL: http://libbes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0