Att bli av med fett

Alla experter på viktminskning säger att man bara kan bli av med x antal gram fett i veckan. Men om man då äter väldigt lite o tränar en del så vet väl inte fettet på låret hur mycke fett som försvinner på andra låret eller magen eller någon annanstans på kroppen. Hur vet kroppen vad som skall försvinna?? Jag brukar säga att jag har allt mitt på magen men det är en liiiiiten lögn, det finns på låren, halsen (på tal om hals ska jag snart berätta en smart grej) på rumpan och på ryggen. Jo faktiskt  =)

E det nån som far runt i kroppen o håller koll??

Nu till halsen. Jag såg något smart när jag gick på marknaden i lördags. Det var 2 killar som var renrakade i ansiktet. Men från kanten på ansiktet och ner så frodades skägget. Alltså på halsen och ingen kunde se om skägget var 1 cm eller 3 cm alltså om det bestod av luft där bak eller dallrande fett.
Jag berättade det för Ville igår (som enligt Anna är en jävla hårboll) och han sa att det inte stämde. Man såg ändå tjock ut, hur luden man än var  =)

Kommentarer

Postat av: Fjällbruden

Vilken intressant spaning! Jag håller med dig, vänster ben kan omöjligt veta hur mycket fett som försvinner på magen.



Ha en bra dag!

2009-04-27 @ 09:15:26
URL: http://fjallbrudenn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0