Är det bara ja som e knepi?

Jag har tillbringat många timmar med att leta efter en klänning till bröllopet. Tror jag varit precis över allt.
Om man t ex är på ebay så gör jag en sökning på min storlek. Finns ju ingen anledning att glo på allt jag inte kan ha. Så hittar man något snyggt, klickar in på auktionen så är det en bild på en tjej på ca 180 lång och vikt på max 55 kg. In i helvete snygg med andra ord. Men hon bär ingen klänning i min storlek. Då ska ja alltså i min fantasi få till hur den skulle sett ut på mig och blir jävlit irriterad. För till 90% har just dom klänningarna en midja  :(

Letar vidare och hittar fler att glo på. Är det då så jag kommer in på en auktion med någon i min storlek som bär klänningen ser det så klart för jävligt ut och jag gillar den så klart inte. För helt ärligt!!! Inte fan vill jag se ut på det viset.......Även om det nu är så jag ser ut. Det är nog därför jag inte hittar något. Tills nu då alltså.....Hoppas jag  =)

Kommentarer

Postat av: Fjällbruden

Det är så här,,, alla kläder är fina på ALLA! Det gäller bara att bära upp dem genom att själv tycka att man är fin.

Om du nu är lite stor, tror du då att dina runda former inte syns under en stor och pösig klänning? Tror du att de som ser dig tänker; ah, här kommer en snärt kvinna, jag ser inga ringar på magen? Knappast!

Tyck om din form och visa upp det du har och var stolt. Rund är också en form och kom ihåg,,, ju större man är desto mer har äkta make/sambo och vänner att tycka om! : )



Vänlig hälsning från Fjällbruden : )

2009-04-22 @ 09:29:39
URL: http://fjallbrudenn.blogspot.com
Postat av: NOO FATBAG

Kör pulverdiet varannan dag



http://www.mannatechosolean.com/

2009-04-22 @ 09:37:16
URL: http://www.mannatechosolean.com/
Postat av: Libbe

Tack Fjällbruden för det goda skrattet ;)



Jag kör pulver men med fusk. Ska skärpa mig....

2009-04-22 @ 10:27:14
URL: http://libbes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0