Äntligen mä skor

Äntligen har jag hittat mina skor. För ca 25 år sedan la jag av med stilettklackar. För nästan lika längesen försvann klackarna nästan helt och hållet. Inget jag saknat faktiskt.  Men till bröllopet måste jag ha en liten klack i alla fall. Har farit runt så gott som överallt och idag hittade jag så äntligen dom.
Här i Höganäs till o mä. Faktiskt en ganska hög klack men när jag tog på dom så kändes det inte som där var en klack alls. Hur sörens sköna som helst. I riktigt skinn. Skall man gå i många timmar kan man inte ha fusk för fötterna lär inte andas då utan blir kokta. Ska gå in dom här inne för ja tänker inte ha dom på när ja e ute mä Zelda, kan nog inte springa i dom än  =)  Men vem vet? Ja springer kanske snart sånt maraton....

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0