Ännu en bock

Så ja, nu kan jag bocka av väskan också. Var först in om väskaffären här i Höganäs men fy vilket otrevligt biträde. Hon stod och pratade i telefon när jag kom. Av samtalet förstod jag att det var en vännina. Hon gjorde inget för att försöka avsluta och jag gick runt en bra stund. Hittade en som jag eventuellt kunde tänka mig och skulle fråga henne om en sak. Då tar hon telefonen med sig och går in i rummet bakom och jag går ut. SUBBA kallar jag dom.....

Så det blev till att skramla ut på nätet igen och nu hittade jag äntligen den. Jag har som krav att det skall säga klick annars köper jag det inte  =)


Om någon tror sig ha sett mig på byn idag så kan jag bara säga att det var nog jag. Jag har nämnligen fått kontakt med min kvinnliga sida och bar stora silverörhänge. Ser ni mig senare så hälsa gärna.......

Nedan bilder på min svinsnygga väska.........Kedja medföljer såklart


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0