Var e Flöbbo hänne???

Just nu känns de som jag har blivit kidnappad av utomjordingar också har dom satt ner mig här i stället för......

Även om det bara är Oktober nu så brukar jag vara i full gång med julklappar. Jag tillhör dom få som älskar ett ge......och ge i massor. Men nu vill jag inte köpa ett skit. Det är inte det att jag blitt snål för att jag skulle ha taskig ekonomi, det har aldrig hindrat mig förr. Vet inte vad som hänt...Men i år blir det inget, eller jag önskar att det inte blir något för jag vill inte köpa ett skit och jag vill inte ge något till någon  =(

Kommentarer

Postat av: Emma

Ge det lite tid! När julpyntandet drar igång kommer säkert suget tillbaka :) Jag rekommenderar början av December som bästa julklappstid, då är stämningen på topp men paniken har fortfarande inte infunnit sig.

2008-10-28 @ 14:42:12
Postat av: ¿VARFØR SKA DU KØPA?

DU BEHØVER INTE KØPA TILL DINA VUXNA BARN. DOM KAN KANSKE KØPA TILL DIG FØR EN GANGS SKULD.

2008-10-28 @ 16:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0