Jag slutade ju röka ;)

Här kommer senaste rapporten sedan jag slutade röka.  Den 13 juli rökte jag för sista gången. Jag hade då börjat knapra Champix och sedan dess har jag inte varit röksugen. Det är 15 veckor nu och 6 veckor utan tabletter. Jag saknar själva rökningen. Allt det där runt i kring. Att tända en cigg när man mådde skit var underbart och fy fan va jag vill det ibland. Men eftersom jag inte är röksugen skiter jag i det.  Jag vet att OM jag skulle ta några bloss idag så skulle jag vara fast igen......hoppas jag slipper det.

Det har vatt mycke snack om biverkningar om Champix, jag hade absolut inga alls. Men dom skrivs ju bara ut till vuxna och är man vuxen lägger man väl av med en tablett man mår skit av

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0