Tack Agge ;)

Som ni vet knaprar jag Champix för att sluta röka. Att sluta röka innebär ALLTID en viss viktökning ( om man inte springer ihjäl sig). Men jag är beredd.....
idag kom lilla Agge och hälsade på. Jag tror det var den nykokta jordgubbssaften som lockade, men i alla fall. Hon fick syn på mina tabletter och så snackade vi lite om det o eventuella biverkningar. Jag sa att jag inte läst va man kunde få, det kommer som det kommer tycker jag.
Då börjar Agge läsa för mig, snäll som hon e  ;)  En av biverkningarna va VIKTÖKNING!!!!!!!!!!!  Inte nog mä att man går upp av att sluta röka, nu kan man gå upp av skiten man slutar av också......ja kommer att bli smällfet...Mådde bättre när jag inte visste

Imorgon ska jag koka blåbärssaft......Tack David  ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0