ingen störd fd rökare

På den tiden då jag rökte, känns som hur längesen som helst, så var det mängder av fd rökare som gnällde som fan. Inte så många aldrig-rökare faktiskt. Det kunde vara allt från var man rökte till HUR man rökte.
Idag kom en av mina gamla lärare från Amu o hälsade på. Han är rökare och ute på balkongen kunde han ju få röka.......Men jag märkte inte av något röksug. Det stank som fan men det gör det när ja e på dass osso (har kattlådan där) Men jag kände mig inte stridslysten som många andra gör och delar ut vuxna pekpinnar till andra vuxna.

Känner mig mycket nöjd  ;) idag är det 11 dagar som jag hållt och jag har även slutat väga mig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0