Det är inte värt det :(

Nu har jag varit rökfri i drygt en vecka och det går bättre än jag trodde. Jag är inte röksugen men jag tänker på det hela jävla tiden. Sen håller ja på att banta och får tänka mer än en gång innan jag trycker in nått i skallen. Det är ju vanligt med stor viktökning när man slutar röka och de är ju ingen hit.
Jag kan alltså inte unna mig en sketen glass när jag vill eller en kall öl nån gång. På tal om öl.........Jag får ju hålla mig helt nykter ovanpå allt  :(  annars lär jag väl ramla iväg o köpa bloss.

Detta är inget drägligt liv att leva känner jag nu. Ska ut o googla upp ett land där man har högre status ju fetare man är. Där skall ja bosätta mig för resten av livet..........kanske inte så länge om det ska hålla på så här

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0