Inte till salu!!!!!

Nu har jag bestämt mig för att behålla Loppan i alla fall. Får sluta röka i stället. Som min gamla chef alltid sa: Se möjligheterna !? En stående fras när man skulle ut o sälja glass i snöstorm.
I dag är andra dagen jag inte röker och helt ärligt???? Va fan tänker folk på??? Jag tänker ungerfär på rökning 10 gånger i minuten. Ni som inte slutar röka vad har ni i skallen? vad hade jag i skallen innan? Mest skit kan jag tro ;)

Gick med i en slutaröka grej, mest för att man kan vinna en resa till Thailand. Men där kan man skicka små sms för att peppa någon. Det visste jag inte från början.
Igår när jag ätit middag reste jag mig för att ta mina 2 bloss. Halvvägs upp kommer jag på att jag inte röker längre. Doppar ändan igen. Och hade det inte varit för att jag hade en väldigt kladdi tallrik framför mig hade jag lagt huet på bordet och börjat gråta...................

1 minut senare får jag mitt första sms där det står att dom är stolta över att jag slutat röka =)

Man kan bara få max 3 sms om dagen vilket jag tycker är korkat. Är 3 i minuten för många?

Kommentarer

Postat av: TÄVLING!

TÄVLING i min blogg!

http://simpkin.dontexist.com

2008-01-22 @ 13:55:48
URL: http://simpkin.dontexist.com
Postat av: syster Eva

Håll ut! Vi är stolta över dig och du klarar det. Tänk på pengarna du sparar i stället för pengarna du satte fyr på.
kämpa på !!!

2008-01-24 @ 21:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0