Lekplatser för vuxna???

I Folkparken här i Höganäs har dom gjort i ordning lekplatsen. Gick förbi där häromdagen o så himla roliga grejor dom har fått.  Varför finns inget liknande till vuxna? Jag kan väl inte vara den enda vuxxna som hade tyckt det var roligt?
Nu skulle kanske någon hjärnskrynklare säga att jag haft en tråkig uppväxt och aldrig fått leka, men se det stämmer INTE. För hemma på vår gata i Gantofta så gjorde dom en himla fin lekplats när vi var små. Med en riktig karusell. Dom som blev förbjudna senare. Så visst har jag haft roligt  =)  men det behöver ju inte ta slut.........väl??

På lördag ska vi i alla fall till BAKKEN o förlusta oss. Det är jag, Ville, ungarna och några vänner till dom. Håll nu tummen att vädret blir bra.


Kommentarer

Postat av: Anna

Hej!

Vill du få presentkort på KICKS gratis? Klicka då på denna länken :



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1482



och bli medlem på gratismakeup. Inte alls svårt o kostar dig ingenting :D

2008-08-07 @ 08:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0