I am back

Hej alla glada........Efter grymma hotelser är jag tillbaka. Jag ska inte gå in på några detljer ang hoten men dom var grymma. Ska bara nämna lite hastigt att vår Kung är inblandad i det hela.

Jag har varit en mycket upptagen kvinna den senaste tiden. Jag har pysslat med min balkong och skulle nu bara någon blomma visa sig så blir det jättefint.  Detta året har jag snålat och köpt fröer och lökar i stället för färdiga blommor. Men det ser å andra sidan tråkigt ut nu.

Gjorde ett klipp på tradera.  En grej att ha på väggen med små värmeljus i så nu får det gärna bli varmt på kvällarna osso så ja kan sitta ute med ljusen tända  =)    (bara 17 kr)

image41

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0