Riktig mat

Nu är så gott som allt packat. Resterande tid läggs nu på slutstädningen. Vilket innebär att jag inte längre kan laga någon ordentlig mat. Häromdagen gick jag ner till Coop och köpte en ostburgare. Fast det blir ju dyrt i längden. Därför var jag på CityGross o köpte 2 färdimiddagar. Kåldolmar med potatismos. Den som säger att det inte finns någon äcklig mat har bannemig inte smakat det!!!!! det var något av det äckligaste jag ätit.

Sen skall jag bjuda på en pinsam historia. Helt gratis. i onsdags tog jag en Harry boy via mitt icakort. Eventuell vinst kommer in på kortet. jag gick sen in på atg.se o rättade lappen. Ringade in varje rätt häst. 12 fyror skulle ge mig 360 kr. Ingen enorm vinst men ändock.
Idag ringde jag först ica o sen atg för att efterlysa min vinst. När jag samtidigt går in på deras hemsida o kollar. I lopp 3 vinner häst nr 5, där ringar jag in nr 6. Vilket ser himla bra ut men det hjälper inte. Jag har alltså inte vunnit ett skit. Tur att ja inte fick ett dampanfall och bar mig åt :D

Allra sist: Ett jättestort grattis till svärsonen David som klarade toeriprovet idag.

Kommentarer

Postat av: Eeeehiieee?

Vad är toeri? Tokeri? Teori?

2007-09-25 @ 16:55:19
Postat av: iiihhheeeiiiyyiiwwhbaaa

Teori! Domsnut

2007-09-26 @ 12:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0