Ooops

Killen med 2:an ringde för en stund sedan. Vi hade inte diskuterat ev flyttdag. Passade på att fråga honom nu.....1 oktober passade honom perfekt.......det är alltså om 20 dagar :/
Hur skall nu det gå till? Jag har ju massor att fixa innan dess. Men, jag har i alla fall hunnit lägga ut dom möbler ja inte skall ha på blocket. Annars får Loppan hämta dom. Jag skall ringa bovärden för besiktning. Jag skall på nått vis i världen hitta flyttlådor så det räcker. 20 dagar!!!!!!!!

Sen var det någon som undarade vilken flyttfirma jag skulle anlita, här kommer svaret.

Jag har turen att ha en stark storebror (väldigt stark) en särbo (inte så stark) sonen (lite klen) svärsonen (osso ganska klen) plus resten av syskonskaran. En fördel med att komma från en stor familj =)

Kommentarer

Postat av: Emma

Du glömde din väldigt, väldigt starka systerdotter.

2007-09-11 @ 09:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0