Betydelse av namn

Det var ganska roligt att få en kommentar om vad Lennart betyder. Det fick mig att tänka på en annan betydelse. Det är namnet Åke. Jodå, vissa är faktiskt döpta till det. Det betyder: Lille far som plöjer. Nu råkar jag veta någon som heter det och jag kan ju bara säga, det stämmer in hur bra som helst. Ganska kul :)

Ikväll skall jag plocka ner min dator och jag har absolut ingen aning om när jag får upp den igen. Telia kommer på tisdag och skall se var jag bor !!?? sen vete sören när dom får för sig att koppla in mig. Enligt deras normer skall det ta upp till ett par veckor. Va fan är det som tar sån tid? O hutllöst betalt tar dom osso. 595 bara för att flytta bredbandet. 450 för att flytta telefonen. Dom är ju inte kloka nån stans om ni frågar mig.

Nästa gång jag bloggar blir från min nya fina lägenhet. Håll en tumme att allt går bra i morgon

Kommentarer

Postat av: Feliccia

Håller tummarna! Hoppas det funkar inom det snaraste, och det ändå jag vet om Lennart är att det är ett gammalt namn från Tyskland!
KRAM!

2007-09-29 @ 08:48:11
URL: http://felicciaaa.blogg.se
Postat av: against public abuse

You are blocked on these server
You can no longer abuse good people
You
must leave your apartement tomorrow
Good people will help you but they are angry
You are blocked on these server
You are blocked on these server
You are blocked on these server

2007-09-29 @ 17:50:50
Postat av: against public abuse

You are blocked on this server
You can no longer abuse good people
You must leave your apartement tomorrow
Good people will help you but they are angry
You are blocked on this server
You are blocked on this server
You are blocked on this server

2007-09-29 @ 17:52:38
Postat av: claudia

Vill veta vad mitt namn betyder ochh var det kommer ifrån TACK

2008-05-06 @ 13:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0